Gaver gir inntrykk
En enkelt gave skaper et inntrykk. Om alle gavene, profilproduktene, giwe-aways og jubileumsgavene, arbeidsklær og messestands er tenkt ut samtidig -eller designet ut i fra samme designmal skaper det et enda sterkere inntrykk.
FIRMAGAVE PLAN
Firmagaveplanen utvikles og forankres i deres kommunikasjonsstrategi. I samarbeid med våre oppdragsgivere gjennomgår vi bedriftens totale behov for innkjøp av firmagaver og utvikler en gjennomarbeidet plan for firmagaveinnkjøp. Dette effektiviserer innkjøpene, bidrar til at de har en sammenheng og at virksomhetens uttrykk blir forsterket på alle produktene fra kulepennen og logokruset, årets julegaver -til jubileumsgavene.
PLAN FOR FIRMAJULEGAVER
Vi løser dine innkjøpsbehov for julegaver til de ansatte. Enten for den kommende julen, eller også for 3 år fremover.
I en 3 års plan oppnår dere en sammenheng og en enda gunstigere firma avtale. De ansatte får en forsterket opplevelse av at bedriften gir gjennomtenkte gaver. Vi har innsikt i gaveutvalget og matcher det opp mot deres behov slik at gaven passer inn i et helhetlig inntrykk.
JUBILEUMSGAVER
Sammen gjennomgår vi de merkedagene dere velger å markere med en gave. Vi følger budsjett. Dere får tilbud om relevante jubileumsgaver i den enkelte kategori. Ved hver årsslutt minner vi om en revisjon av listen over neste års jubilanter slik at dere kan sette opp en samlet oversikt, bestille de ønskede gavene og være i forkant før jubileumsdagen.
VI TILBYR DEG NETTBUTIKK OG LAGERLØSNING
Vi har mange muligheter for et enklere samarbeid ved at dere enten får en rabattkode som dere bruker ved kjøp i nettbutikken.
Dere kan også få et eget utvalg som kan benyttes som et intranett der dere kan bestille deres egne produkter samtidig som dere oppnår rabatt på det generelle utvalget.
Å ha et eget lager kan være en dyrere løsning enn at vi lagerfører produktene for dere. Vi har et samarbeid med en bedrift for lagerhold, lagerstyring, plukking, pakking og frakt av det du måtte ønske.
Vi starter samarbeide med et planleggingsmøte etter at du har tatt kontakt med oss.
MOMENTER :
- BUDSJETT
- Totalbudsjett, eller pris pr produkt
- HVILKE ANLEDNINGER
- Når gir dere gaver?
- HVORFOR
- Er det fordi det er en tradisjon -eller er det ren profilering.
- HVEM
- Er det ansatte, skoleelever, forbindelser ..
- ØNSKET OPPFATNING
- Hvilken oppfatning ønsker du at mottagerne skal sitte igjen med?