SKAL DERE DELTA PÅ MESSE?

Sett fĂžrst opp et budsjett, les gjennom tipsene og sett i igang. NĂ„.

 

1.     Planlegg i god tid. Ting tar lengre tid enn man tror. Og mange av elementene som skal vĂŠre pĂ„ plass tar det tid til bĂ„de Ă„ utforme og Ă„ produsere. SĂ„ her er det bare Ă„ brette opp ermene og komme seg igang!

2.     Hva er formĂ„let med deltagelsen? Skal du vise frem produkter, demonstrere disse eller kun prate med besĂžkende. Dette gir et grunnlag for Ă„ velge hvor stor stand du skal ha. 

3.     Hvem er mĂ„lgruppen deres? Og hva Ăžnsker dere Ă„ oppnĂ„? Ha sikre og klare mĂ„l for deltagelsen sĂ„ dere ikke kun sitter igjen med at «dette var kjempegĂžy» uten at det ga Ăžnsket omsetningsresultat, pĂ„ kort eller lang sikt

4.     DESIGN

4.1  Tegn et design eller ogsĂ„ et Ăžnske om hvordan bedriften eller produktet skal fremstĂ„.

4.2  Hva er stoppeffekten slik at de besĂžkende blir trukket til akkurat din stand

4.3  Hvordan Ăžnsker du Ă„ bli oppfattet?

4.4  Skal dere stĂ„ eller sitte?

4.5  Er det noen form for servering til slitne messebesĂžkende?

4.6  Hva med Ă„ sette av en liten «vente plass for slitne deltagere» – som en gest til alle besĂžkende pĂ„ messen – og som dere blir husket for.

5.     Bruk like klesplagg som ikke levner noen tvil om hvem dine kunder skal kontakte nĂ„r de kommer til standen.

6.     Gi en gave med logoen og/eller messedesignet til de som kommer innom slik at de husker nettopp dere i etterkant av besĂžket.

-En penn har alle bruk for, kanskje i miljĂžvennlig utgave som viser profilen

-Et drikkebeger. Skal det kun brukes og kastes sÄ anbefaler vi et miljÞvennlig alternativ

-Et logokrus som kan gjenbrukes i lang tid i etterkant gjÞr at dere fÄr en lang ettervirkning pÄ reklameproduktet deres


7.     HVA KAN VI HJELPE TIL MED?           

1.     Design av profil

2.     Design av standen

3.     Valg av elementer, dekor, vegger, lys, ballonger, tepper mv

4.     Tekstil til messevertene 

5.     Reklamegaver

6.     Kaffemaskiner og serveringskopper og krus

Lukk meny