Tekstil

 Å benytte bedriftens logo, profilfarger og grafiske elementer også på tekstile produkter bidrar til å direkte representere merkevaren og bygge opp denne. Med en designmanual til grunn vil man alltid ivareta de forskjellige elementene som plassering av logo, farge på tekstil, hva som skal med eller ikke med av kontrastfarger på glidelåser eller andre detaljer. 

Tekstiler kan være alt fra t-skjorter i daglig bruk, messeklær, sportsklær til bedriftsidrettslaget aller arbeidstøy. Og ved å følge den etablerte profilen vil alle ansatte ha klær som er nogenlunde like slik at de opptrer som representanter for merkevaren med et likt uttrykk utad. 

Motivasjonen for anskaffelsen er nødvendigvis ikke å kjøpe det billigste produktet men å anskaffe noe som signaliserer de verdiene som ligger til grunn for virksomhetens merkevare. Slik som kvalitet, service, langsiktighet mm


Et utvalg av tilgjengelige produkter kan du se ved å klikke HER.

Eller også ta kontakt med oss for veiledning frem til det produktet som best møter deres behov for både funksjon og identitet.  

KATALOG FOR T-skjorter. Klikk her.